5 Aralık 2015 Cumartesi

Pastel Nude Oje Buff

Merhaba Arkadaşlar 

Sizlere bugün Pastel Nude ojeden bahsetmek istiyorum. Öncelikle şunu belirtmek isterim ki  yaklaşık 2 yıldır sadece pastel marka oje kullanmaktayım. Fiyat olarak diğer ojelere oranla biraz fazla olmasına rağmen memnuniyetimi karşılayan şu zamana kullandığım marka diyebilirim. 

Pastelin ben de en çok dikkat çeken güzel kısmı hemen kuruması ve parlak olmasıdır. tek kötü yanı 2 kat sürmeden güzel durmayan ojesini görmedim. Nude serisi son zamanlarda kullandığım seridir. 
Bunu bilen bir arkadaşım bana hediye olarak 'buff' rengini aldı bu rengi siyah, bordo rengi üst kıyafet giyindiğim zamanlarda sürüyorum. 

Gratis'in indirim günün de bu ojeyi 3,50 TL ye gördüm. Gratis'in bu yanını seviyorum bir çok ürünü belirli zamanlarda güzel fiyatlardan satışta oluyor. Nude serisi Pastel'in diğer oje serilerine göre çok daha başarılı. Eğer soft tonları benim seviyorsanız ve kıyafetinize uygun buluyorsanız mutlaka göz atın derim. 
Aşağıya yorum kısmına bana görüşlerinizi yazarsanız çok mutlu olurum kendinize iyi bakın mutlu kalın :)

@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder