24 Ocak 2016 Pazar

Aksiyon Sevenler İçin İzlemeye Değer 5 Film

Hızlı ve Öfkeli 7 izle
Hızlı ve Öfkeli 7
Merhaba Arkadaşlar Film aşkımı bu sefer sizlerle paylaşmak istiyorum.

Bu yazımda size klasik değil olan işte Akıl oyunları, Yeşil yol değilde aksiyon hayranlarının izlemeye değeceği 5 Filmi sıralamak istiyorum.

1.Labirent ; Ölümcül kaçış

Filmin konusuna gelicek olursak bir grup denek olarak kullanılan insanların labirent içinde ki yaşamlarını ele almaktadır. Labirent hergün sistemli olarak değişim gösteriyor. Labiretden kaçmak o kadar da kolay değil. Film kitapdan uyarlanmadır. Şunu belirtmek isterim ki kitabını okuyan birisi olarak izlenmesi gerek :) Ne önemli bir sey dicekmiş gibi girdim cümleye :)


2. Cehennem Melekleri 3

Ben bir kere Sylvester Stallone ve Jason abilerimizin hayranıyım. İkisi ninde stilleri farklı Stallone abimiz yaşlandığı için dövüş sahnelerinden kaçar gibi onun yerine ağırlığını silahlara vermiş. Ancak hınzır Jason öyle demiyor. Hala gencim dinamiğim vurdum mu yıldırırım diyor.. Ya bu satırları yazarken aklıma hangi şarkı geldi :)

15 kişiye saldırdım vurdum vurdum saymadım :):) hıhıhıhı :) işte izlenir bu da ya :)

3. Hızlı ve Öfkeli 7

Vin Diesel'ini dublajını yaparken sinirli bi abimiz yapmış . Alt yazılı izlemenizi tavsiye ederim. Aksiyon filmlerinde bu durum zor farkındayım. Ancak Ben dublajını açıkçası beğenmedim. Tamam adam ağır kilo olarak :) kihkih kalıplı sert mizacı varda Höt höt diye konuşan birini ben anlamkta güçlük çekerim. Seriyi izlememiş olanlar olabilir. Pek bağlantılı değil birbirleriyle. Bağdaştıran varsa alsın çekirdiğini gelsin konuşalım. Çayı ben yaparım:)

4. San Andreas

Dwayne Johnson Abimiz baş rolünü aynuyor. İşte şehir yıkılıyor. Abimiz çoluk çocuğu kurtarma derdinde. İzleyenler varsa bişi diceğim bir tek ben mi ağladım ya bu filmde kankimle izledik. Ben hüngür hüngür Aksiyon filminde ağladım. Bir hafta dalga geçti üniversite de bende . Biri çıksın desin ağladım.Eline mendil tutuşturup başlarım halaya :)
Hitman : Ajan 47 izle
Hitman : Ajan 47
5. Hitman : Ajan 47

Ajan varsa işin içinde bunlar iyi dövüşür. Siz ne olduğunu anlayamadan iki üç adamı yere sererler. Ajanımız da sadece öldürmeye progranlanmış bir suikastçıdır. Ve zengin adamın biri de bu beyfendimiz gibi bir ordu yapmak ister kendine. İşte film güzel aksiyonlu filan :) ben dövüş sahnelerine silaha odaklanırım. Son model silahlar son model teknoloji içinde gösterime girmiş bir film.

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder