18 Ocak 2016 Pazartesi

Essence Nude Serili Rujları

Essence Nude Serili Rujları
essence 05 ruj
Merhaba Arkadaşlar Essence Nude ruju hakkında düşüncelerimi paylaşacağım.

Öncelikle şunu belirtmek isterim ki daha bir ruja 10 tl den fazla para vermedim. Dudakların güzel ona mı güveniyorsun diye soranlara cevabım hayır. Sadece ben ruju unutuyorum. Gerçekten çantamda iki rujla gezerim.

Filmlerde haydi makyajımı tazeleyim. Tuvalette makyajla birlikte masa da geri kalanların akibeti yapılır. Ama ben safoz merve her seferinde evden çıktığım rujla kalırım. Ayy hadi rujumu tazeleyim demedim.

Bu hallerim yüzünden tabi ki uzun süre kalıcı rujlar tercih ediyorum. Gratisten alışveriş yaparken Essence ürünleri dikkatimi çekti. Hem uygun arkadaş hemde güzel renklere sahip. Amacım fondöten almaktı bir kaç ürününü denedim. Kasaya geldim elimde ruj var.
essence 05 ruj
essence ruj kullananlar
İlahi ben olcak iş mi dedim. Ücretini öğrenince bir tane daha mı alsam dedim. Sonra dedim ki Merve sevgililer günü geliyor. Gratis coşar, neyse eve geldim. Hemen düşüncelerimi sizinle paylaşmak istedim.

Ruj hafif ve kokusu güzel.Hafif derken o kadar kalıcı değil ama dudağımı dolgun gösterdi. Bir bayan olarak da hoşuma gitmedi değil hani. Fiyatı ise 8.60 Tl gibi bişeydi. Ben rengini beğendim. Bu arada sarışın olarak tek koyu rujum bu :)

Fotoğrafların izinsiz çalınması yasaktır.

Yorumlarınızı bekliyorum, bu ruj markasını kullananlar varsa başka renk önerileri de beklerim ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder