3 Ocak 2016 Pazar

Flormar'ın Puffy Eye Shadow Göz Farı

Flormar'ın Puffy Eye Shadow Göz Farı
Merhaba Arkadaşlar size Flormarın outlet sitesinden aldığım göz farı hakkında görüşlerimi paylaşacağım.

Öncelikle flormar bu linke girip incelmenizi tavsiye ediyorum. Çünkü kozmetik mağazalarında pahalı olan Flormar'ın bir çok ürünü outlet'inde indirime girdi.

Farın rengin seçerken kararsız kaldım. Çünkü sarışın olduğum için kahverengi tonlarını farlarımda daha sık kullanmaktayım. Kardeşimin tavsiyesi üzerine siyah rengini denemeliyim dedim. Siyah renk farı gereksiz buluyordum. Çünkü farla yapabilceklerimi siyah göz kalemiyle de yapıyordum. Ama bu ürünü aldığım için pişman olmadım.


Cildim çok hassas olduğu için kremsi farları daha çok tercih ediyordum. Yumuşak olduğu için kolay sürülüyor. Ancak Flormar'ın puff serisinin çok iyi olduğunu düşünüyorum.



Ürün gelir gelmez denedim. Bütün gün gözümdeydi. Beni rahatsız etmedi. Renk fotoğrafta siyah olduğu için çok koyu olur diye düşündüm. Çok koyu bir siyah değil. Renk tonunu daha iyi anlayabilmeniz için fotoğrafta elime sürdüm. Fotoğraftan da belli olduğu gibi dark değil. Flormar Puff serisini denemenizi tavsiye ederim.

Flormar'ın Puffy Eye Shadow Göz Farı

Ürünün fiyatına gelince ebat olarak düşündüğümde hesaplıya geldi. 24,90 TL den 5.00 TL' ye düşmüştü. Ayrıca haftasonuna özel kargo 1 TL gibi şaka gibi kargo ücreti de vardı. Sitede ojeler, fondötenler, rimeller ,  takma kirpikler bir çok şey indirimde kaçırmamanızı tavsiye ederim. Ayrıca sitede gezinirken önünüze link çıkıyor hemen kapatmayın hediye Ruj veriyorlar. Bence Flormar yeni yıla özel olarak çok güzel bir sistem kurmuş. Bu açıdan benden tam not aldı diyebilirim.

Fotoğrafları izinsiz kullanmak yasaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder