25 Ocak 2016 Pazartesi

İngilizce Öğrenme Çabalarım Vol 1

Merhaba Arkadaşlar akademik kariyer düşündüğüm için bu aralar ingilizce kelimeler ezberlemeye başladım. Sonra döndüm dedim bunları neden yazıya dökmüyorum. Eğitim her yerde olmalı. İnternette gezerken , otobüsle yolculuk ederken hatta siz sıcak evlerinizde kahvenizi yudumlarken olabilir. Formasyon eğitimi de aldığım için öğrenmenin zihinde kalabilmesi için görsele dayalı olması gerektiğini kavradım. Sizlere bir kaç kelimeyi hafta da bir kaç gün bu etkinlikle paylaşmak istiyorum.

1. Accuse ; Suçlamak demektir.



İngilizce Öğrenme Çabalarım Vol 1


2. Fall in Love ; Aşık olmak 


İngilizce Öğrenme Çabalarım Vol 1



3. Develop ; Geliştirmek


İngilizce Öğrenme Çabalarım Vol 1


4.  to sneeze ; Hapşırmak

İngilizce Öğrenme Çabalarım Vol 1
5. Cost ; Maliyet


İngilizce Öğrenme Çabalarım Vol 1


Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder