9 Ocak 2016 Cumartesi

İzlenesi Animasyon Oyunbozan Ralf

Oyunbozan Ralf İzle
Merhaba Arkadaşlar, sizlere her yaşa hitap eden animasyon filmi hakkında düşüncelerimi paylaşacağım :)

Ben 90'ların çocuğu olduğum için atariyi hatırlıyorum. Ve atari aşığı iseniz bu animason izlenmeye değer olduğunu düşünüyorum. Animasyonun konusu çok farklı ve farklılığı sayesinde dikkat çekiyor. Prensini bekleyen prenses yok. Kuzenleri tarafından saçları kesilen kör kuyulara atılan ve orda ki kurbağayla arkadaşlık edip sonra onu öpüp Prens'e dönüşen yok! Çatıların tepesinden balon uçurup kaç tonluk evi 5-10 balona güvenip göğe yükseltende... :)

İzlenesi Animasyon Oyunbozan Ralf

Ralf kendi halinde yaşayan iyi birisi. Ve oyun arkadaşları tarafından ilgi görmemektedir. Takım arkadaşı Felix'in yüzünden sürekli arka planda kalmaktadır. Tamamıyla saf anam bu Ralf bi pasta için ne hallere geliyor bir görseniz adam 2 metre küsürlerde ama aynı çocuk gibi. Tamir et Felix'i küçükken seviyordum. Ama  bu animasyonu izledikten sonra ne bilim bi tav oldum. Animasyon en çok mario'da ki ejdarhayı görünce şaşırdım. Hayal dünyamda onu daha sevimli şey etmiştim halbuki. :)

 Filmin konusu diyordum ay şey işte Ralf bazı talihsizlikler yaşar ve Sugar Rush oyunun içine girer. Burda bitmiyor Animasyon işte bundan sonra başlıyor. Colanın içine mentos atıp patlatmalar. Nesquik bataklıkları neler neler var :)

Filmin yapım yılı 2013. Çok yakın bi tarihte ama ben sinemalarda gördüğümü hatırlamıyorum. Böyle bir animasyonu sinemada izleyemediğim için üzüldüm. Benden size bir tavsiye Animasyonu açken izlemeyin. Çünkü Bitince kendimi Mehmet amca'nın bakkalına koşarken buldum :)

Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim. Çocuk kalın. Çünkü o zaman sizden masumu yok :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder