8 Ocak 2016 Cuma

SABAH EGZERSİZİ

egzersiz hareketleri basit
Herkese Mutlu sabahlar :)

Yataktan kalktığım gibi bi baktım belim tutulmuş , omuzlarım acıyor. Bi hareket savuşturdum oturma salonun da rahatladım. Ben bu deliliğimi neden yazmıyorum ki dedim :)

Önce ne egzersizi ya diyebilirsin ama durun bi açıklama yapacağım. Sağlıklı olmanın bence artı yanlarını beraber tadalım :) 

1. hareketimin adı squats. İlk defa duyabilirsiniz bende duyduğumda şaşırmış ve ne squats bee altı üstü çömel kalk demiştim. Ağzıma hemen terlik fırlattılar! Squat yaparken başınız dik olmalı . Sırtınızı bükerek yapmayın! Dizler ayak uçlarını geçmeyecek ve kalçalar yere paralel olacak şekilde oturun. Bu hareketi 4'er kez 5 defa yapalım. Tamam yapıcaz da ne işimize yarıcak diye soranlar var. Hemen açıklamasını yapayım efendim 5 kavanoz bal 100 tl şaka değil 100 teleeeeeee :) 
SABAH EGZERSİZİ

Squats sayesinde popişinizde ve bacaklarınızda gözle görülme bir değişimi siz de farkedeceksiniz. Sadece şunu diyebilirim. Geçen sene 30 ile başlayıp 120 gibi bir sayıda bıraktım her gün bir öncekine göre + 5  ekleyerek gittim. Gözle görülür değişim söz konusu oldu. 

2. hareketin adı jumping jacks. Basit ve minnoş bi hareket bence. İlk okulda beden eğitimi dersinde elma toplardık ya heh işte onun aynı versiyonu. Bu hareket ne ki diyebilirsiniz ama Bu hareketi ABD asker eğitimde kullanılıyor. 
SABAH EGZERSİZİ
Hareket çok basit kendnizi yukarı hafif zıplayıp bacaklarınızı ayırın bu esna da kollar yukarıda birleşiyor. Sonra tekrar hafif yukarı zıplayıp bacakları kasarak aşagı da birleştirin. Bu hareketide de 4'er kez 5 defa yapalım. 

Ay ben acıktım omlet yapıp yicem yeter bu kadar spor :) Ben burda bunları yazarken yiyip kilo almayanlar, hainsiniz bilesiniz :) Herkese şimdiden güzel hafta sonları dilerim. Yorumlarınızı bekliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder