7 Ocak 2016 Perşembe

SİVİL CEPHE FİLM ÖNERİSİ

SİVİL CEPHEMerhaba arkadaşlar yarın cuma malum işlerden çıkılcak veya okuldan gelincek mis gibi pijamalar çekilecek film tavsiyelerine bakılacak. Ama siz yorulmayın ben sizin için hemen bir öneride bulunacağım .

Tabi ki de hayranı olduğum Jason Statham 'dan bir öneri. Filmin Adı Sivil Cephe'dir. Filmi izlerken senaristi dikkatimi çekti.  Sylvester Stallone hı evet bende görünce şok oldum. Sanırım bunlar Cehennem Melekler'inde kanki oldular ki Jason'a rol vermiş baksanıza. Ama yiğidi öldür hakkını yeme adam iyi dövüşüyor.

Fazla uzatmadan filmin konusuna geliyorum bizim Jason her zaman ki cool bir şekide motobisikletçi çetesinin arasına sızar.

Ancak Jason baskın esnasında çete başının oğluşunun ölümüne sebep olur. Koskoca çete Jason yani sen napıyorsun kaç dedim. Beni duymuş olmalı ki inzivaya çekiliyor. Küçük bir kasabada tabi bizim sert oğlan uslu durur mu?

Manava borç, kasaba borç ordan Emrah fırlıyor annem nerde!! Jason ceviz tapuk ayakkabısını çıkardığı gibi yüzüne patlatıyor. Tamam filme döneyim. Jason'un bide küçük kızı var gençler öyle ata biniyorlar, geziyorlar.

Filmde öyle aşına olduğunuz bi bizim deli oğlan var. Ama şunu diyebilirim, adam sağlam dövüyor. Dövüş seviyon mu heh al çekirdek kola aç izle. Bu arada homefront nasıl sivilcephe -'ye dönüştü demeyin ben arama motorunun yalancısıyım :)

Şimdiden iyi seyirler. Film için yorumlarınızı beğeniyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder