22 Şubat 2016 Pazartesi

Deadpool Film Yorumum

Deadpool  konusu
Merhaba Arkadaşlar,
Öncelikle ben istanbula ne zaman gelsem bilgisayrsız kalıyorum. Size bu yazımı kardeşimle onca saç yoluşmalardan sonra kazandığım galibeyet sonucu onun bilgisayarından yazıyorum. Burdan onu kınıyorum.

Neyse filme geçeyim. Marvel karakterlerini beğenen ben kız merve sakın bu deadpoolu kaçırma dedim. Film hakkında ön yargı oluşmasın diye de nasılsa gnctrkcll bi alana bi bedava yapmış ahahah bedavayla giricem dedim hadi git izle.

Ya öncelikle şunu demek istiyorum siz bir kahraman süper güçlere sahip işte manyak psikopat bi film yapıyorsunuz . Anlıyorum da ben kahraman denince aklıma demir Iron Man gelir. Bu stand upçı gibi esprileri hava da uçuşan bir kahraman gelmez.
Deadpool  izle
 Deadpool  film incelemesi
İzleyeniniz varsa bana desin he yaaa! düşünsenize deadpool ve Hulk aynı film de zaten adam sinirlenince deve dönüşüyor. Deadpool da sinir bozucu cevapları var. Ekmek almaya giderken bi bakıyon halk ekmek kuyruğunda hulk. Abim bi git sen bkm'ye katıl. Koskoca süperimsi fenamsı adamı dövmeli öldürmeli güçlere sahipsin.

Marvel de biliyorsunuz ki esas olan güçtü. Kahramanın nasıl oluştuğunu parça parça saklar. Sonra bir bütün halinde verir. Ya sen elma mı satıyorsun önce elmayı parlatır. Sonra üzerine fiyatını yapıştırırsın. Ben izleyiciyim. Ben karakterin iç dünyasını merak etmeliyim . Sen niye adamın bana yaşamını kahraman olmadan önce hırlı mı hırsız mı onu anlatıyon. Ürününü pazarlamayı bileceksin!

Hepsini geçtim. Tamam ben sakinim . Film başladığı anda keşke 3D yapsaymışlar daha keyifli olurdu dedim. Ya sen o kadar efekt yapmışsın. Bari göze hitap etsin.

Filmi alt yazılı izledim . Ben alt yazılı olunca daha çok keyif alanlardanım. Film de küfür , zekilik, komedi herşey var. Ryan Reynolds bu role cidden çok yakışmış. Filmin Marvel stüdyolarında hazırlandığını düşününce notum düşük. Aman banane marvelinden ben gülmeme bakarım derseniz gayet iyi eğlendiriyor.

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder