4 Mart 2016 Cuma

Gods Of Egypt - Mısır Tanrıları

Gods Of Egypt - Mısır Tanrıları

Merhaba Arkadaşlar şöyle bir sinemaya göz attım dün hazır Gnctrkcll  sinemada arkadaşınla gidebilmen için  bir alana bir bedava diyor düştüm Avm yoluna gittim sinemaya . Bu sefer benden beklenilmicek olan tabi ki Mısır Tanrılarına (Gods Of Egypt ) gittim.


Hadı bakalım yazıyorum film hakkında zağlımmmca düşüncelerimi :) ahaha ya film hakkında görüşlerimi yazmadan önce şunu belirtmek isterim ki gerçekten inanış olarak yargılamayın kimi insanlar var ben Allaha inanıyorum ne Mısır'ı dediğini duydum. Film çok eski inanışları gösteriyor. Düşünün ki eski bizim savaşçı toplumumuz atıyla eşyasıyla gömülürdü ya öbür tarafta tekrardan. Biraz düşünce tarzlarımızı yıkalım diyorum. :)

Evet film başladı ses efekti aneeeyymm 24'ümde beni sağır bırakacaklardı. Bomba kalitesi var. Film de mutlu mesut olan yarı tanrılar , İnsan var. Fragmanı izlediyseniz eğer Tanrılar boyut olarak daha büyük gösterilmiş.

Gods Of Egypt - Mısır Tanrıları
Gods Of Egypt - Mısır Tanrıları 

Film diyorduk ya çok mutlu bir yarı tanrı aile ve haylaz oğlan falan birde intamcı amca var ki bu günümüzde dayı, amca, kayınço olarak devam ediyor. Yok diyor ben Mısırın kuru yerindeyim sen yeşilliktesin. Yok diyor sana 5 Dönüm bana niye 2 Dönüm. Biri diyor hıyaroğlu biri diyor davaroğlu emin olun tanrılarda da aynı tartışma varmış :) ahahah

Film Aksiyon- Macera olarak iyi bitiyor şimdi dediğiniz anda bitmeyen filmler var ya aynen öyle bide öyle Karaköy vapurunda var tırnak makası bitti mi bitmedi keller için tarak yine bitti diyorsanız yanılırsınız sizin güzel yüzünüz hatrına tırnak makası hediyemm :) Buda aksiyon-gerilimdir . Satıcı bey satmak zorunda alıcı ise almak zorunda değil :) ahahahha

Film için ne diyorduk film de iki kişi tanıdık geldi bana biri P.S. I LOVE YOU daki yakışıklı mı yakışıklı sempatik mi sempatik ve karizmatik ve Allam baksanıza ismini veriyorum başrol oyuncu Gerard Butler kammoonnnnn gerard kammonnn :) ahahahah Bir diğer ise Game Of Thrones 'dan Hain eli kesik dayı Nikolaj Coster :)

Şunu belirtmek isterim ki 3D film olması çok iyi olmuş. İznelenesi filmleriniz aranıza almanızı tavsiye ederim :)

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder