10 Mart 2016 Perşembe

Kozmetik Site Alışverişim İndirimli

kozmetiksite.com
Merhaba Arkadaşlar, bacaklarda ve başka yerlerde neden batık oluşuyor hep merak etmişimdir. Uzun zamandır yaşadığım bu sorunun çözümüne gitmeye karar verdim.

Jiletten ağda'ya geçtiğimde veya ağdadan jilet'e geçtiğimde hep aynı sorunu yaşıyorum. Bacaklarda ki batıklar. Birde öyle gıcık bir durum ki tırnağımla oynayınca kanıyor ve yara oluşuyor. Dedim en son çare merve iğne ucunu yak bacaklarda ki batığı gider ama malesef ki leke kaldı.

Havalar güzelleşiyor etek giyiyorum ve spor salonunda genellikle yarım tayt giyindiğim için bacağımda ki batıkları ve lekeleri sanki herkes nokta atışı yapıp görüyormuş gibi hissediyorum. Rahatsız oluyorum genellikle bu durumdan.

Eminim ki benim gibi batık sorunu yaşayan bir çok kişi vardır. İnternette gezinirken kozmetiksite.com'a denk geldim. Site içerisinde gezinirken kıl dönmesi- Batık ürünlerine sıkça yer vermişler.
DepilFlax Hair Puller
Depilasyon ve Epilasyon öncesi ve sonrası solüsyon
Denemeliyim dedim ve DepilFlax Hair Puller - epilasyon öncesi / sonrası Solüsyon ( Depilasyon ve Epilasyon öncesi ve sonrası solüsyon ) siparişini verdim. Sitede alışveriş yaparken kargosu ücretsiz ürünlerden de sepete attım kihkih :)

Ürün elime geldi. Sprey şeklinde olması kullanımı kolaylaştırıyor. İlk kullanımda öncelikle bir bölgeye kullandım ve gerçekten çok iyi üst deri yumuşaldı. İkinci kullanımdan sonra daha iyi çözüm aldım.

Bu ürünü gerçekten çok beğendim özellikle yaz ayı yaklaşıp bikinilerin valizlere konulacağı sezonda yanımdan hiç ayırmayacağım ürün gibi geliyor :)

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder