8 Temmuz 2016 Cuma

Fotofonik - Magnet Baskısı

fotofonik magnet baskısı
Fotofonik
Herkese Merhaba,

Az önce kargo tarafından Fotofonik ekibinden gelen bu güzel hediye paketi elime ulaştı. Paketi alınca çok heyecanlandım. Özenle hazırlanmıştı, paketi açtığımda da çok mutlu oldum. Ürünler teslimatına kadar hiç bir zarar görmemişti. Kargo teslimatları konusunda daha önceden çok sıkıntılar yaşamıştım. Şimdi böyle bir paket elime ulaşınca sevindim :)

Fotofonik ekibi sevdiklerinizle birlikte güzel anılarını sonsuzlaştırmak için size bir çok farklı hediye seçenekleri sunuyor. Ayrıca sizin yerinize de güzel hediye paketleri gönderimi sağlıyor.

instagram fotoğraf baskı
Fotofonik Ürünleri
Ben seçim yaparken çok kararsız kaldım. Seçeneklerin olması sizi kararsız bırakıyor açıkçası ben kaldım ve hepsi kişki binim olsağ dedim :) Siteyi incelediğiniz de fotoğrafları polaroid formatında Retrofonik'lere de basıyorlar. Eğer ben kare severim derseniz kare şeklinde olanları da mevcut.

Hoşuma giden başka birşey ise benim gibi kararsız kalanlar için poster seçimi :) Düşünsenize güzel olan bir çok anınız gözünüzün önünde bütün halde durabilecek.

Ben buzdolabımın üzerini süslemek için magnet baskılardan sipariş verdim. Buton Magnetler 58 mm çapındaydı, ben daha küçük bekliyordum buzdolabında çok büyük durmaması açısından oldukça iyi bir boyuttaydı.
kişiye özel hediye seçenekleri
Fotofonik Buton Magnet
Önceleri fotoğraflarımı bastırıp buzdolabına gittiğim illerden aldığım magnetleri yapıştırarak süslerdim. Öyle olunca hem magnetler sürekli düşüp kırılıyor hem de fotoğraflar deforme olmaya başlamıştı. Bu şekilde olunca daha estetik durduğunu farkettim. Sevdiğim fotoğrafları dilediğim gibi bastırmış oldum. Estetik açıdan oldukça dikkat çekici duruyorlar :)

Birde siparişime son olarak Woodie ekledim. Buzdolabının üzerinde ki atmadığım o fotoğraflarımı dilediğim gibi yerleştirebileceğim. Ahşap rengi ve kalitesi ile çok beğendim. Sizler nasıl buldunuz?

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder