7 Temmuz 2016 Perşembe

Warcraft - İki Dünyanın Karşılaşması

Warcraft - İki Dünyanın Karşılaşması
Warcraft
Merhaba arkadaşlar bu tatliş cuma gününde sizlere Warcraft filmi hakkında düşüncelerimi paylaşacağım.

Filme bir arkadaşın arabasını yıkamaya verince ve 3 saatden önce alamayacağını öğrenince ne yapalım soruları üzerine hadi sinema oldu. Vizyonda olup da dikkatimi çekti. 

Ve sonra bir baktım ki elimde bilet koltukta oturuyorum. Öncelikle sinemaya giderken tavsiyelerim olucak..

- Uzun zamandır görüşmediğiniz arkadaşlarınızla sizler lütfen cafe bakery gibi yerlerde buluşun. Ya film başlıyor o muhabbet nasıl koyu nasıl koyu kendimi gıybet ekibinin içinde hissediyorum. Çayları tazeleyesim geliyor.

- Bir de lütfen yemek yiyip de gelelim o patlamış mısırla cipsle verilen mücadele haçlı seferlerinde verilmedi. Arkadaşım sen survivor da mı yarıştın kaç gündür açsın birde niye karınını böyle şeylerle dolduruyorsun. Çık hamburger ye kokoreç ye. Patlamış mısır sana ne yaptı? Neden bu intikam yaaaaa nedennnnn!!!

-Deodorant ucuz bir şey ve insanlık için var bu. Kullanın hele ki şu kavurucu sıcakların , Güneşe ateş edilen ülkemde lütfen kullanın.
warcraft film
Warcraft Filmi Yorumları
Filme gelicek olursak oynunu oynamadan gittim. Ve çıkınca da oynu çok merak ettim. Karakterleri bilmiyorum oyunu oynamadığım ancak film de ırkların savaşı anlatılmaktadır. Film de büyücüler orklar, insanlar var. 

Film sonrası yorumlara baktım beğenmeyenlerde olmuş ben sadece keşke oyunu oynasaydım benim için daha eğelenceli olurdu çünkü büyük bir ekranda sanki yine oyunu oynuyormuş hissine kapılacağımı düşünüyorum. 

Film de Gul'dan karakteri en çok dikkkatimi çekti ırkını bile sattı adam daha fazla güç için . En sevdiğim karakter ise Durotan oldu. 

Filme sadece fragmanından bakıp yorum yapmamanızı tavsiye ederim bende baktığım zaman acaba dedim ancak gittikten sonra düşüncelerim değişti hele ki oyununu oynasaymışım heralde yere göğe sığdıramazdım. beğenmeyenlere de saygı duyarım..

Film önerim hakkında paylaşmak istediğiniz görüşler ve önerileriniz olursa kesinlikle bekliyorum. En güzel günler görmemiz dileğiyle ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder