12 Ağustos 2016 Cuma

Bozcada'dan Gelen Taze Reçeller

Bozcada'dan Gelen Taze Reçeller















Merhaba Arkadaşlar biliyorsunuz ki bir süredir Çanakkale'de yaşıyordum.Geri dönüş yapma vakti gelmişti.. Pasaport vize mezuniyet derken bir hayli yoruldum..

Gitmeden buram buram hasret kokan yer Bozcaada'ya bir uğramalıyım dedimmm. Abooovv kız ne o kalabalık o izdiham..Gezmelere tatillere gidiyii millet bana haber vermiyilir. Aşk olsun valla aşk olsun... o_O


Adaya gitmeyenler için tavsiyem çok esiyor kesinlikle konaklamalı kalacaksanız eğer ince bir hırka almanızı tavsiye ederim ben gün batımına kadar kaldım. Böyle bir rüzgar yok.
Diğer bir tavsiyemde eğer Çanakkale merkezli konaklama yapıpda günü birlik gezip görmek isteyenlerin kesinlikle feribot saatlerini takip etmelerini iyi olur. Mesela Çanakkaleden direk hızlı feribot varmış biz saatini kaçırdığımız için araçla geyikliye geçip ordan feribotla Bozcaada'ya geçiş sağladık.

Benim şahsi aracım yok derseniz köy araçları bulunmaktadır. üniversitenin altından geyikli/bozcaada'ya geçen araçlara binmeniz yeterlidir. Köy araçları sizi feribotun oraya kadar götürüyor. Feribot ücreti size ait olmaktadır.

Yaklaşık iki sene önce gitmiştim ancak ne reçel ne şarap ne de kurabiye alabilmiştim ,içimde ukte kalmıştı. Bu sefer feribot 9 da olmadığı için ve yetişmem gerek yer olduğu için sadece reçelleri alabildim.

Adaya göre biraz pahalı geldi verilen emeğe değer.. Kızarmış ekmeğe hele çok yakışıyor :) :) Tamamen adanın meyveleriyle hazırlanmış doğal reçeller. Tadına bayıldım.

Bozcada'dan Gelen Taze Reçeller
Bozcaada'ya yolunuz düşerse Bozcaada Müzesini gezmenizi, yerli şarapların tadına bakmanızı ,Çiçek pastanesinden badem ezmeli kurabiyenin tadına bakmanızı öneririm..

Plajına giremeden kurabiyesi reçeli elimde döndüm İstanbula bidahaki sefere gezip gördüğümü anlatcam söz.. Dilerim ki en tatlı günler sizlerin olsun:)

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı bırakmayı unutmayın ;)

2 yorum:

  1. Bozcaada'da tanıştığım lezzet DOMATES REÇELİ olmuştu... tadına baktın mı bilemiyorum ama bakmadıysan bidaha gittiğinde bak ;) domatesin reçeli mi olurmuş demiştim ama, oluyormuş :)

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettim ancak satış yapan beyin yönlendirmesiyle bunları alabildim :) İnş ileride tekrar yolum düşer ve tavsiyenizi dinleyeceğim :) Teşekkürler

    YanıtlaSil